Мета: забезпечення високої якості освіти, рівного доступу до
кожної дитини, створення сприятливих умов для особистісного становлення й
творчої самореалізації кожної дитини.
Фундаментальність освіти – не лише у міцно засвоєних учнями
уміннях, навичках, а й у ключових компетентностях, які мають стати
найважливішим надбанням розвивальної шкільної освіти. Це такі компетентності:
уміння вчитися, загальнокультурна, громадянська, підприємницька, соціальна,
інформаційно-комунікативна.
За останні роки у шкільній освіті
виразніше утверджується особистісно-орієнтований підхід до виховання і розвитку
учнів як вияв практичного втілення гуманної педагогіки. Це передбачає
зосередженість навчально-виховного процесу на потребах кожної дитини, всебічне
вивчення і врахування індивідуальних особливостей вихованців, співпрацю всіх
учасників навчально-виховного процесу.
Щоб педагогічний вплив на
школярів був ефективним, ставимо такі завдання:
·
підвищити якість освітніх послуг у відповідності з
освітніми стандартами;
·
забезпечити права
дітей на вибір видів і форм діяльності, створити оптимальні умови для виявлення
та розвитку творчої обдарованості кожного учня НВК;
·
забезпечити особистісну спрямованість навчання і
виховання;
·
здійснювати дійову співпрацю вчителів;
·
забезпечувати взаємну узгодженість вимог НВК і батьків до
виховання і розвитку дитини;
·
взаємодія
хмарних технологій і пропаганда
спорту.
Очікувані результати:
·
Забезпечення умов для здобуття сучасної, доступної та
якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості потреб
держави.
·
Підвищення рівня професійної компетентності педагогів.
·
Підвищення рівня навчальних досягнень учнів, якості і
вихованості.
·
Поліпшення якісних показників ЗНО і ДПА.
·
Зростання позитивного іміджу державного закладу.
·
Збільшення контингенту учнів.
·
Розширення ділових партнерських зв΄язків між навчальними
закладами як України, так і інших країн.
Основні напрямки реалізації програми розвитку НВК
на наступні три роки:
1. Оптимізація навчально –
виховного процесу спрямована на досягнення високої якості результатів навчання,
успішне виконання вимог державного стандарту освіти та інноваційних освітніх
програм з метою розвитку готовності учнів до продовження освіти після
закінчення НВК.
2. Інноваційні процеси в галузі
виховання будуть спрямовані на розвиток системи самоврядування учнів через
розширення функцій Парламенту НВК, оптимізації виховної роботи з метою
формування соціокультурної , соціальної, культурологічної, інформаційної,
комунікативної та інших компетентностей учнів, розвитком значущих якостей;
(проект № 1 «Самовдосконалення особистості громадянина»).
3. Робота з обдарованими учнями.
Удосконалення системи роботи з обдарованими учнями буде спрямовано на
розширення діапазону заходів і на створення умов для розкриття, розвитку та
реалізації творчих навчально – дослідницьких здібностей учнів. Таким чином буде
реалізована модель НВК та забезпечена доступність у роботі початкової,
середньої та старшої школи (проект № 2 «Обдарованість»).
4. Робота з кадрами.
Удосконалення професійного зростання вчителів буде досягатися за рахунок
безперервного і систематичного підвищення їх професійного рівня.
5. Робота щодо охорони безпеки.
Удосконалення системи роботи щодо охорони безпеки через створення безпечних
умов як для фізичного розвитку, так і психічного, системи роботи психологічної
служби.
6. Робота в системі освітнього
округу. Створення системи роботи в освітньому окрузі з метою підвищення
професійного рівня та дисемінації власного досвіду (реалізація проекту «Освітній округ – спільнота однодумців»
Саме адміністрація та педагогічний
колектив опорної школи у співпраці з
дитиною спроможні якісно та
результативно розвивати її особистість, вибудовувати виховний процес на засадах
особистісно-орієнтованої педагогіки, ураховуючи інтереси, потреби, потенційні
можливості вихованця, сприяти ролі
розвитку хмарних технологій у навчальному закладі.
Педагогічний колектив
Божківського навчально – виховного комплексу
налічує 20 педагогічних працівників, 1 практичний психолог.
2 вчителя – методиста.
4 мають звання «старший учитель»
9 учителів мають вищу
кваліфікаційну категорію.
9 першу кваліфікаційну категорію.
1 другу кваліфікаційну категорію.
Досягнення педагогічного колективу
Протягом навчального року тривав
активний пошук нових форм з підготовки
вчителя в загальнометодичному, психолого-педагогічному та науково-теоретичному
аспектах для реалізації єдиної методичної проблеми «Застосування сучасних
інноваційно – освітніх технологій для
формування навчально – пізнавальної та дослідницької компетентностей учнів» (
ІІІ рік) та проекту « Сучасні
педагогічні технології успішності навчання» ( ІІ рік).
Методична
робота з педпрацівниками проводилася згідно з планом роботи відділу освіти,
шкільного методичного кабінету,
відповідно до структури, затвердженої шкільною методичною радою.
Берданова Валентина Олексіївна - директор
Божківського НВК
Освіта -_вища, фах -
учитель математики, учитель – методист, відмінник
освіти України.
Районна
виставка з освітніх досягнень; ярмарка
педтехнологій 2014р., 2015р., 2016 р.
Основні показники результативності: підготовка призерів для
конкурсу МАН
Наукові Записки ПОІППО: Розвиток компетенцій здорового
способу життя в учнів та дітей дошкільного підрозділу, випуск №7, 2015 р.
Науково – методичний
журнал «Завучу все для роботи» № 13-14 2016 рік «Педагогічна рада як форма
удосконалення професійної майстерності вчителя»., науково – методичний журнал
«Математика в школах України» № 4 2016 рік «Вікторина для учнів 9 класу».
Матушко
Ніна Іванівна - заступник директора з навчально – виховної роботи , освіта – вища, фах –
вчитель історії, вчитель вищої категорії
,
2016 р. – ІІ місце в районному конкурсі
правовиховної та правоосвітницької роботи.
Дейнека
Галина Анатоліївна – вчитель української мови і літератури, вища категорія.
2016 – 2017 н. р. участь у вебінарах:
-
«Методи інтерактивного навчання»;
-
«Хмарні технології на уроках української мови та
літератури».
Пройшла дистанційний курс в дистанційній академії
видавничої групи «Основа», назва курсу «Ефективний урок».
Надрукувала статтю «Еміграційна культура» на сайті
«Методичний портал» та розробку уроку «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»
на сайті «Учительський журнал он-лайн».
Берданова Вікторія Ігорівна – практичний психолог, вища
категорія,
в 2016 році – автор –укладач розвивальної програми
« Розвиток емоційної сфери та навичок толерантного
ставлення до оточуючих у дітей молодшого шкільного віку»
2016р. –
Психологічні особливості адаптації до навчання учнів- п’ятикласників. Рекомендації для вчителів.
Стаття у науково-методичному журналі «Шкільному психологу. Усе для роботи»,
видавнича група «Основа». Випуск №5
2016р. –
«Розвивальне заняття як групова форма роботи з першокласниками». Стаття у
науково-методичному журналі «Шкільному психологу. Усе для роботи», видавнича
група «Основа».
2017р. – автор-укладач програми розвивальних занять для роботи
з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку.
Васюкова Надія Миколаївна – вчитель біології, вчитель –
методист,
2016 – 2017 н. р. - участь 17 жовтня 2017 р. у відкритому заході
на обласному науково – практичному семінарі методистів рай методкабінеті із
біології та основ здоров΄я.
Член журі – конкурсу
«Учитель року – 2016», номінація «Біологія»
Член журі І етапу
конкурсу - захисту робіт МАН
Член журі ІІ обласного
етапу конкурсу – захисту робіт МАН.
Козка Сергій Миколайович – вчитель фізичного виховання,
вища категорія. Результати:
·
Обласні змагання серед депутатів всіх рівнів - І місце
«Спортивне орієнтування»
·
Обласний туристичний зліт вчителів – ІІ місце.
·
Районні змагання серед депутатів всіх рівнів:
-
І місце в настільному тенісі;
-
І місце з волейболу;
Методичне забезпечення навчально-виховного процесу Божківського навчально – виховного
комплексу.
Методичне
забезпечення навчально-виховного процесу має неперервний характер, випливає з
реальних проблем, які виникають у педагогічній діяльності і включає широкий набір форм, видів і змісту
діяльності.
Головними завданнями науково-методичному
забезпеченні навчально-виховного процесу є :
1.
Реалізація завдань ролі хмарних технологій у
формуванні освітнього середовища навчального закладу:
- це теоретичного вивчення
педагогами поняття «розвивальне освітнє середовище»;
- визначення існуючих видів, форм та методів проектування
з метою вибору найбільш ефективної моделі проектування;
- здійснення комплексної
діагностики професійного рівня та особистісних якостей учителів;
- розробка карти
професійно-значущих особистісних якостей учителів;
- формування професійної
компетентності педагогів як однієї з умов упровадження інноваційних,
особистісно-зорієнтованих технологій навчання і виховання.
2.
Підвищення рівня навчальних досягнень учнів, для чого необхідно:
- впровадити у навчально-виховний
процес сучасні особистісно зорієнтовані педагогічні
технології навчання і виховання;
- удосконалити систему оцінювання навчальних досягнень учнів;
- експериментально впровадити
індивідуальні навчальні плани для найбільш підготовлених учнів;
- удосконалити методику організації навчальних занять у напрямку
всебічного застосування ІКТ;
- переглянути методику організації самопідготовки учнів та внести
корективи щодо її удосконалення.
3. Удосконалення наукової, науково-дослідної та роботи НВК сприяння
впровадженню хмарних технологій у новому
навчальному році за рахунок:
-
максимального
залучення до співробітництва кадрового та матеріального потенціалу вищих
навчальних закладів, з якими укладено угоди;
-
розробки
індивідуальних тем для наукової роботи та науково-дослідної роботи кожного учня
закладу на певному рівні (робота у Малій академії наук України);
-
закріплення
наукових керівників за учнями, що готують роботу до захисту у Малій академії наук України;
-
формування та
підготовки команд для участі у олімпіадах і турнірах (основний і резервний
склад) упродовж усього навчального року;
-
забезпечення більш
масової участі школярів у творчих конкурсах і змаганнях різної спрямованості і
рівнів;
-
використання
хмарних технологій;
-
участь у спортивних
змаганнях.
Перелік заходів
методичного забезпечення навчально-виховного процесу
1. Забезпечення неперервної професійної підготовки
педкадрів у системі методичної роботи:
-
вивчення потреб
учителів у методичних і психологічних консультаціях;
-
засідання
методичних об’єднань;
-
організація
курсів за програмою «Ін тел. Навчання для майбутнього»;
-
організація та
проведення місячника педагогічної майстерності;
-
психолого-педагогічні
читання;
-
організація
заходів для розвитку інформаційної культури і комп’ютерної грамотності
вчителів.
2. Підвищення кваліфікації педагогів поза НВК:
-
складання графіка
курсової перепідготовки;
-
участь у
районному етапі конкурсу «Учитель року» та інших фахових конкурсах;
-
участь у роботі
районних методичних заходах.
3. Моніторинг професійної майстерності педагогічних
кадрів:
-
оцінювання
методичної підготовленості вчителів за допомогою експертної оцінки результатів
зрізів;
-
визначення
динаміки професійного рівня вчителів, які потребують постійної методичної
допомоги;
-
аналіз дій
вчителів при проведенні корекційно-аналітичних заходів щодо результатів
вхідного, поточного й підсумкового діагностування рівня навчальних досягнень;
-
виявлення
реального рівня кваліфікації педагогів, їхньої підготовленості до розв’язання
інноваційних завдань;
-
оволодіння
вчителями всіма видами самоаналізу: самоаналіз, здійснюваний одночасно з ходом
навчання на уроці;
-
ретроспективний
самоаналіз; самоаналіз у процесі навчання.
4. Організація роботи над проблемною темою НВК
-
створення умов
для роботи педколективу над проблемними темами;
-
утвердження карти
розвитку інноваційного процесу в НВК;
-
коригування
тематики індивідуальних і групових досліджень;
-
організація
роботи творчих груп учителів;
-
консультації вчителів з індивідуальної методичної
тематики.
-
На виконання Державного стандарту освіти робочий
навчальний план закладу включає інваріантну складову, сформовану на державному
рівні, та варіативну складову, в якій передбачено :
-
8 клас – екологія рідного краю,
-
9 клас - екологія
рідного краю,
-
10 клас – екологія людини.
-
Години фізичної
культури в 1 – 11 класах не враховуються при визначенні гранично допустимого
навантаження учнів.
-
Години
інваріантної та варіативної складових, що не мають повної кількості годин (0,5;
1,5…) викладаються таким чином:
-
-в 11- А, 11- Б кл.- астрономія (І семестр), художня
культура (ІІ семестр),
-
-в 11- А, 11- Б
кл. – екологія в І семестрі (1 год), біологія – в ІІсеместрі
-
(2 год).
-
Курси за вибором « Екологія» викладаються за
затвердженими державними програмами. За рішенням навчального закладу облік
занять з курсів здійснюється на сторінках класних журналів і навчальні
досягнення учнів оцінюються.
-
Необхідності
поділу класів на групи при вивченні окремих предметів немає.
-
Враховуючи
специфіку навчання в установах пенітенціарної системи, впровадження професійно
– технічного навчання за
спеціальностями:
-
«Швачка», «Кухар», « Муляр», « Штукатур», « Слюсар з
механоскладальних робіт», « Електромонтер», «Зварювальник ручного зварювання»,
«Каменщик», « Слюсар з ремонту сільгоспобладнання» , в 10 – 11 класах не
викладаються фізична культура, Захист Вітчизни, технології і креслення; в 9
класах – трудове навчання, фізична культура.
З метою виконання програмового матеріалу для всіх учнів 9 – их класів з
навчанням у ІІ – у половину дня організовано
згідно планів заняття в гуртках з біології, історії України, хімії,
фізики, англ. мови, зарубіжної літератури.
Серед усіх заходів роботи з обдарованими
учнями вчителів – предметників слід виділити:
1.З з української мови та літератури
(вч. Скрипник Т.І., Дейнека Г.А.) проведена певна робота:
1. Захист пошукових та дослідницьких робіт, робіт МАН:
- «Знаний і незнаний О.Ковінька» - уч. Асатурова Д.;
- «Українська література середини 19 ст. Основні мотиви, провідні жанри
– уч.Бибко О.
2. З метою зацікавлення учнів до читання художньої літератури відбулися
комп΄ютерні презентації книжок:
- Д. Білоус «Диво калинове» - 6-7 кл.;
- «Звуки радості й суму у творчості І.Франка та П.Грабовського» - 8-11
клас;
- Марія Матіус «Солодка Даруся» - 9-11 клас.
3. Велика увага відводиться вивченню народних традицій нашого краю. Були
проведені конкурси:
- «Слобожаночка» - переможці дівчата
9 класу;
- «Наші обереги» - переможці учні 8 класу;
- «Всім серцем любіть Україну свою» - переможці 6 клас;
- Брейн – ринг «Одяг. Одяг…» - переможці – 11 клас.
4. Цікаво проходили заняття в творчій лабораторії, на яких учні знайомилися
з дитячими творами Панаса Мирного, творчістю Марійки Бойко, поезіями про
Полтаву різних авторів.
2.З англійської мови (вч.
Гонтова В.Г.) проведено:
1. Свято «День святого Валентина» :
- учні 5-6 класів декламували вірші, та розігрували міні – вистави
(сценки);
- учні 9-11 класів розучували пісню англійською та створювали тематичний
флешмоб.
2. Підбиття підсумків Всеукраїнського конкурсу з англійської мови
«Гринвіч»;
- робота над помилками;
- оголошення переможців, нагородження учасників конкурсу призами.
3. Читання автентичних текстів, уривків з творів англомовних авторів.
3.Із зарубіжної літератури у
2 семестрі (вч. Богомол І.О.) учні
удосконалювали вміння та навички у складанні плану характеристики літературного
героя (9 кл.), складанні плану художнього твору (6,9 кл.), складанні
порівняльної характеристики героїв різних творів, різних письменників (9 кл.),
складанні літературних кросвордів (6 кл.), спостереженні за текстами вивчених
творів (6, 9 кл).
4.Уч. історії Пантюхова Т.М.
за ІІ семестр з обдарованими учнями організувала наступну роботу:
-
провела географічну конференцію «Особливості економічного
розвитку Полтавської області»;
-
круглий стіл на тему: «Внесок українського народу у
перемогу над нацизмом»;
-
Асатурова Діана (учениця 9 класу) прийняла участь в
обласному етапі захисту учнівських робіт в МАН в секції «Соціологія» з роботою
«Проблема утилізації твердих побутових відходів в Полтавській області»;
-
розробили бук трейлери з теми: «Українські підприємці –
меценати в кінці ХІХ ст.»;
-
створили проект «Європа для України і Україна для
Європи»;
-
зайняли ІІ місце в районному етапі Чемпіонату з основ
підприємництва «Крок до бізнесу», команда «Сафіна».
5.За даний період з обдарованими учнями з
правознавства (вч. Бабич Н.І.) проведена наступна робота:
1. Круглий стіл з теми: «Шлюб і сім΄я» (9 кл.);
2. Диспут «Шлюбний договір: за і проти» (9-11 кл.);
3. Практичні заняття: укладаємо цивільно – правовий договір та складаємо
пам΄ятку для споживачів (11 кл.);
4. Виготовлення електронної презентації «Світ юридичних професій».
6.У своїй роботі з
обдарованими учнями з фізики (вч. Іваніна Ю.М.) акцентує увагу на розвиток
творчих здібностей, мислення учнів у процесі: розв΄язування задач, написання
науково – дослідницьких робіт, підготовки до олімпіад з фізики та участі у
фізичних конкурсах.
У ІІ семестрі були проведені:
фізичний конкурс «Левеня» - 7-8 класи, тематичну лінійку до Дня космонавтики:
«Внесок українських вчених і космонавтів у освоєння космосу» - 11 клас, диспут
«Вплив радіоактивного випромінювання на живі організми» 9 клас.
Учні 7 класу плідно працювали
над проектами: «Легенди й міфи про життя Архімеда», «Використання енергії води
і вітру», 8 клас: «Статистична електрика в нашому житті та живій природі», «Як був винайдений
громовідвід?».
7.За період навчання була
проведена робота з біології
(вч. Васюкова Н.М.):
1. Заняття з поглибленого вивчення теоретичного і практичного курсу
біології з обдарованими дітьми, взяли участь у 3 етапі Всеукраїнських олімпіад
з біології (учениця 9 класу Асатурова Діана).
2. Продовження тем конкурсу – захисту робіт МАН: секція «екологія», Гордієнко Денис, 7 клас,
тема «Поводження з відходами: локальний рівень»;
секція «хімія та біологія», підсекція «ботаніка та зоологія», Нещадим
Владислав, 7 клас, тема «Дослідження синантропної орнітофауни
с. Божківське та його околиць».
3. Учні працюють над темами проектів, вибраних за різними напрямками,
отримують консультації провідних науковців ПДПУ, беруть участь у
природоохоронних заходах обласного еколого – натуралістичного центру,
співпрацюють з творчою лабораторією обласного інституту післядипломної освіти
по темах проектів.
8.У центрі уваги з хімії (вч.
Долягіна Н.Д.) були питання пошукової роботи, розв΄язування розрахункових
задач, виконання хімічних експериментів, а саме:
1. Підготовка уч. Асатурової Д. до участі в ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади
з хімії.
2. Практичний тур: визначення якісного складу речовин, титрування.
3. Розв΄язування розрахункових задач:
- обчислення за хімічними рівняннями об΄єму речовини;
- задачі з використанням правила змішування розчинів;
- обчислення за хімічними рівняннями маси речовини;
- розрахунки, за умовами яких вихідні речовини містять домішки;
- розв΄язування задач на суміші;
- розв΄язування задач на визначення масової частки виходу продукту реакції
від теоретично можливого.
9.З трудового навчання (вч. Роспірко О.В.) організувала роботу над:
-
створенням презентацій з теми «Виготовлення квітів з
тканини»;
-
проведений тиждень трудового навчання;
-
створення творчих проектів на власний розсуд;
-
виставку учнівських робіт «Майстерня рукодільниць».
10.Практичний психолог (Берданова В.І.) протягом
семестру з учнями провела наступну роботу:
-
прослухали лекційний матеріал на тему: «Я та мої
можливості»;
-
заняття з елементами тренінгу: «Намалюй картину радості»,
«Напишіть мені листа», «Година фантазії», «Я тебе розумію», «Скинь тягар зі
спини», «Позбавитися болю», «Релакс», «Безконфліктне спілкування», «Мислю
креативно», «Я поважаю себе, а значить інших», «Мій настрій»;
-
годину психологічних тестів «Пізнай себе»;
-
вікторину «Цікава психологія»;
-
проведено показ презентацій на тему: «Я вірю, я хочу…»
11. В основу роботи з обдарованими дітьми в 3-4
кл. (класоводи
Філюшко
С.С., Черепанова Н.М. ) покладено принципи:
-
орієнтація на вищі кінцеві результати;
-
безперервна передача знань;
-
співпраця й товариська взаємодопомога;
-
різноманітність завдань;
-
навчання за здібностями.
З учнями проведена така робота з
української мови:
-
виконувалися лексичні і мовленнєві вправи на такі теми:
«Слово», «Речення», «Текст», «Частини мови»;
-
проводилися мовленнєві ігри: «Переставлянки» - переставляння
частин слова для утворення нового, «Дзеркальне речення» - запис речень зліва –
направо, «Сходинки» - підбір слів від найменшої кількості букв до найбільшої,
«Інтерв΄ю», «Пограємо – порахуємо» на узгодження іменників з числівниками;
-
складалися діалоги, які відбувалися між героями казок;
-
проводилося інформаційне заняття про походження слів.
Результатом реалізації проекту «
Обдарована дитина» стали успішні виступи учнів у Всеукраїнських учнівських
олімпіадах та конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт членів МАН.
У школі проведено І
етап предметних олімпіад із14
базових дисциплін, у якому взяли участь 62 учнів, що становить 53% від
загальної кількості.
Найбільшу активність проявили учні на
олімпіадах з біології,української мови та літератури, історії. Переможці І етапу предметних олімпіад узяли
участь у ІІ етапі і посіли 9 призових
місць з біології ( 1 м.-1), екології( 3 м. – 2), математики( 3м.-2), хімії( 1м. -1, 3м.-1), історії( 3м. -1),
правознавства ( 3м. -1).
У конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН посіли
І місце в секції «соціологія» ( вч. Пантюхова Т.М.), 2 місце в секції «екологія»
(вч.
Васюкова Н.М.), 2 місце в секції «біологія»(вч.
Васюкова Н.М.),
2 місце в секції «психологія»(вч. Берданова
В.І.).
У ІІ (обласному) етапі конкурсі-захисті в секції « соціологія» взяла
участь уч. 9 класу Асатурова
Діана. Окрім того, протягом 2016-2017 н
.р. педагоги спонукали учнів до участі в
різноманітних творчих та інтелектуальних
конкурсах:
-
Всеукраїнській природоохоронній
акції «Великий зимовий облік птахів»
зайнято
І місце в області ( вч. Васюкова Н.М.);
- Всеукраїнській природоохоронній
акції «Годівничка» зайнято І місце
( вч .Васюкова Н.М.);
- огляді – конкурсі художньої самодіяльності
«Веселка»
( вч. Роспірко О.В.);
- у
спортивних змаганнях з волейболу юнаки та дівчата
зайняли треті місця по району ( вч. Козка С.М.);
- огляді – конкурсі на кращу організацію
правової освіти та виховання
зайнято друге місце ( вч. Матушко
Н.І.);
-
кращого знавця
української мови ім. Петра Яцика – друге місце
( вч. Дейнека Г.А.);
-
конкурсі творів
Т.Шевченка - друге місце ( вч. Дейнека Г.А.);
-
Чемпіонаті з
основ підприємництва «Крок до бізнесу»- 3 місце ( вч. Пантюхова Т.М.).
Також
активні учасники Міжнародних інтерактивних конкурсів:
-
«Левеня» - 5 учнів; «Кенгуру»- 56
учнів; «Геліантус» - 18 учнів;
«Соняшник»( укр.) - 35 учнів; «Гринвіч» - 16 учнів.
Орієнтована кількість учнів
– 250 – 300 чоловік, а також за бажанням батьків планується підвіз учнів з
інших навчальних закладів.
Співпраця з іншими навчальними закладами:
-
Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка;
-
Полтавська державна аграрна академія (ПДАА);
-
Полтавський університет економіки і торгівлі;
-
Полтавський національний технічний університет ім.
Кондратюка;
-
Полтавський комерційний технікум;
-
Полтавський кооперативний технікум;
Мережа учнів Божківського НВК
на 2017 – 2018 н. р.
Класи
|
Кількість
класів
|
Кількість
учнів
|
1
|
1
|
11
|
2
|
1
|
11
|
3
|
1
|
23
|
4
|
1
|
12
|
1-4
|
4
|
57
|
5
|
1
|
16
|
6
|
1
|
11
|
7
|
1
|
13
|
8
|
1
|
13
|
9
|
1
|
12
|
5-9
|
5
|
65
|
10
|
1
|
7
|
11
|
-
|
-
|
1-11
|
10
|
129
|
Навчання
у другу половину дня
|
||
9
|
2
|
36
|
10
|
2
|
48
|
11
|
2
|
28
|
9-11
|
6
|
112
|
Всього
по НВК
|
||
9
|
3
|
48
|
10
|
3
|
55
|
11
|
2
|
28
|
1-11
|
16
|
241
|
Мережа учнів Божківського НВК
на 2018 – 2019 н. р.
Класи
|
Кількість
класів
|
Кількість
учнів
|
1
|
1
|
9
|
2
|
1
|
11
|
3
|
1
|
11
|
4
|
1
|
23
|
1-4
|
4
|
54
|
5
|
1
|
12
|
6
|
1
|
16
|
7
|
1
|
11
|
8
|
1
|
13
|
9
|
1
|
13
|
5-9
|
5
|
65
|
10
|
1
|
10
|
11
|
1
|
7
|
1-11
|
11
|
136
|
Навчання
у другу половину дня
|
||
9
|
2
|
39
|
10
|
2
|
35
|
11
|
2
|
32
|
9-11
|
6
|
106
|
Всього
по НВК
|
||
9
|
3
|
52
|
10
|
3
|
45
|
11
|
3
|
39
|
1-11
|
17
|
242
|
Забезпечення умов для навчання дітей з особливими
освітніми потребами
В Божківському НВК недостатня архітектурна
доступність закладу для дітей з особливими потребами. На даний час відсутня
кімната для реабілітації. В зв΄язку з тим, що в НВК відсутні діти з особливими
потребами, не здійснюється інклюзивне навчання, відсутня ставка асистента – учителя.
Не здійснено спеціальної підготовки вчителів до роботи з дітьми з особливими
освітніми потребами.
За програмою «Шкільний автобус» учні підвозяться до школи із сіл Надержинщини
– 8 учнів; ст. Божково – 14 учнів.
Матеріально – технічна база
Сьогодні навчальний
заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки
життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності,
самоствердження.
Об΄єм
школи – 1500 м3
Площа
шкільного приміщення становить 3434, 1 м2
Навчання
здійснюється в 1 зміну.
Будівля
була запроектована та побудована у 80 – х роках
минулого сторіччя (1988 р.) як навчально –виховний комплекс і до
теперішнього часу використовується за призначенням.
Будівля
НВК є складної форми та складається з двох блоків:
-
Дошкільного підрозділу – одноповерхового прямокутної
плані форми. Несучі стіни повздовжні та поперечні. Блок має підвал і не має
технічного поверху. Висота приміщень – 3,0 м, висота підвалу – 2,5 м;
-
Блок школи двоповерховий «Г» подібної плані форми з повздовжніми
несучими стінами. Блок школи має підвал і не має технічного поверху. Висота
поверхів – 2,85 м, висота спортзалу – 6,25 м, висота підвалу – 2,9 м. Висота
цоколя будівлі перемінна – від 0,9 м до
1,4 м. Покрівля будівлі НВК плоска,
суміщена – виконана із рулонних матеріалів.
Будівля
обладнана системами вентиляції, опалення, водопостачання, каналізації,
електропостачання, слабострумними пристроями.
Техніко - економічні показними Божківського НВК:
Наповнюваність школи становить 345 учнів.
Класи: 1 клас – 60,7 м2
2 клас – 26,6 м2
3 клас – 60,3 м2
4 клас – 60,9 м2
5 клас – 51,3 м2
7 клас – 35,3 м2
8 клас – 58,6 м2
9 клас – 32,6 м2
10 клас – 60,7 м2
11 клас –60,5 м2
Фізичний кабінет –89,3 м2
Хімічний кабінет – 89,8
м2
Комп’ютерний клас № 1 – 60,5
м2
Комп’ютерний клас № 2 – 59,9
м2
Біологічний кабінет – 60,1
м2
Майстерня комбінована – 72,2 м2
Спортзал – 312,2 м2
Кабінет трудового навчання – 27,5 м2
Дошкільний підрозділ – 206 м2
НВК
повністю укомплектований підручниками: загальна кількість – 7077 примірників, з
них підручників – 6527 примірників, художня література – 350 примірників і
методична – 200.
Кожен
навчальний кабінет має паспорт, в якому відображено загальні
санітарно-гігієнічні умови приміщення кабінету, організація робочих місць,
режим роботи кабінету, перелік методичної літератури, дидактичний та
роздатковий матеріал, наочні посібники та технічне обладнання, постійні і
змінні експозиції, в більшості кабінетів систематизовано навчально-методичне
забезпечення.
Всі кабінети, де проводяться навчальні заняття,
відповідають Положенню про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних
закладів.
Божківський
навчально – виховний комплекс Полтавської районної ради Полтавської області
здійснює планування своєї діяльності на виконання Законів України «Про освіту»,
ст. 16 «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від
23.11.2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної
загальної середньої освіти», Положення про загальноосвітній навчальний заклад
від 27.08.2010 № 778, власного
статуту; забезпечує одержання учнями
загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів.
Мова навчання – українська.
З метою забезпечення виконання
«Закону про загальну середню освіту» та
наказу МОН України, Міністерства юстиції України від 10.06.2014 № 691/ 89715 « Про
затвердження Порядку організації навчання у загальноосвітніх навчальних
закладах при виправних колоніях та слідчих ізоляторах,що належать до сфери
управління Державної пенітенціарної служби України» продовжено навчання в установах БВК № 16 і НВК № 65.
На виконання рішення двадцять другої
сесії Полтавської районної ради четвертого скликання від 22 грудня 2005р. „Про
реорганізацію Божківської ЗОШ І – ІІІ
ст., на виконання наказу № 275 від 27.08 2007р. про відкриття дошкільного
підрозділу Божківського НВК ,керуючись Законом України „Про дошкільну освіту”,
Постановою Кабміну України № 306 від 12.03.03р. „Про затвердження положення про
навчально – виховний комплекс” з 01 вересня 2007 р. працює
одна різновікова група дітей віком від трьох до шести років. Затверджено
наповнюваність групи згідно ст. 14 Закону України „Про дошкільну освіту»
Затверджено режим роботи дошкільної групи з 10,5 - годинним перебуванням
дітей і 5 - денним робочим тижнем.
Протягом 2016 – 2017 н. р. всі заходи
виховного характеру з учнями 1 класу (класовод Дмитренко Т.П.) були спрямовані
на формування згуртованого та працездатного, як учнівського так і батьківського
колективів.
Учні класу – активні учасники всіх
заходів, які були проведені в школі в ІІ семестрі:
-
виготовили листівки,
збирали кошти для воїнів АТО;
-
разом зі своїми шефами
учнями 5 класу представили виставку до свята прощання з Букварем.
У 2 класі
(класовод Губренюк Т.Л.) впроваджує ефективні технології превентивного
виховання : години спілкування «Наші
права», «Що ми знаємо про Батьківщину», «Мої обов΄язки»; рольові ігри «Я на
вулиці», «Як поводити себе в транспорті»; різні виховні заходи та години
спілкування приурочено подіям сучасності та календарним датам, зокрема: «Землю
сонце прикрашає, а людину праця», «Цілюще джерело», «Стань природі другом, будь
природі сином».
У 3 класі (класовод Філюшко С.С.) з
метою запобігання правопорушенням були проведені бесіди «Правопорушення та
відповідальність за них», «Кримінальна відповідальність неповнолітніх». Виховні
години спрямовані на пізнання себе, своєї психіки, своїх сильних та слабких
рис, моральних якостей та розвиток позитивного само відношення:
-
«Вихованість як важлива
риса особистості»;
-
«Що таке справжня
дружба»;
-
«Пізнай себе. Я і
моральні якості»
-
«Велика радість – творити
добро»
-
«Пізнай себе. Щоб добре
навчатися», «Я – юна леді», «Чи поважаємо ми один одного.Батьківські збори
проводилися з елементами тренінгу;
-
«Ви і ваші діти»;
-
«Чи друзі ви для своїх
дітей»;
-
«Чи добре я знаю свою
дитину».
Важливим у роботі з дітьми 4 класу
(класовод Черепанова Н.М.) є формування ціннісного ставлення до праці. Трудове
виховання організовувалось під час озеленення та прибирання класу, чергування у
кабінеті, розвитку навичок самообслуговування, бесід, ігор – практикумів «Як я
виконую домашні завдання», «Моє робоче місце у школі і вдома», рольові ігри «Я
в бібліотеці, аптеці, магазині, будинку культури», «Як живеш, книго», «Скибочка
хліба», проведена година спілкування «Землю сонце прикрашає, а людину – праця».
Проведені бесіди «Твої права та
обов΄язки», «Вчимося бути добрими людьми», практичні заняття «Ввічливі слова»,
бесіда «Ввічливість у спілкуванні».
Протягом ІІ семестру 2016 – 2017 н. р.
виховна робота у 5 класі ( кл. кер. Шубіна І.Г.) проводилась згідно
затвердженого плану роботи:
-
кожен вівторок
проводилися години спілкування;
-
анкетуваня і тренінги зі
шкільним психологом «Впевненість у собі»;
-
цикл бесід перед
весняними та літніми канікулами, попередження батьків щодо забезпечення
безпечних умов життєдіяльності учнів вдома»;
-
індивідуальні бесіди з
батьками з питань виховання, успішності, поведінки учнів
-
екскурсію до музею
історії пожежної охорони у м. Полтаві;
-
створено фільм «Вітання
найріднішим»;
-
акцію «Допоможи
ближньому» до Дня Перемог
-
урок мужності «І за життя
йшли на смерть».
Учні 6 класу (кл. кер.Бабич Н.І.)
провели такі загальношкільні заходи:
-
інформаційну лінійку
«Афганістан в душі моїй»;
-
організовано зустріч з
воїном АТО Миросем Б. Г.
-
проведено благодійну
ярмарку солодощів;
-
історико – літературний
вечір «Дзвони Чорнобиля»;
-
екскурсії «Майстер клас по виготовленню піци м.
Полтава; «Досліджуємо первоцвіти поблизу селища, прогулянка до лісу».
У 7 класі (кл. кер. Васюкова Н.М.)
провели:
-
«Веселі зимові розваги» -
виготовлення різних фігур з снігу;
-
зимові катання на
санчатах до гір Вільхівщини;
-
спортивні ігри – команди
учнів та батьків;
-
«Веселі колядки» -
привітання рідним і друзям;
-
акцію «Берези»;
-
велосипедну екскурсію по
руслу р. Коломак»;
-
«Весняна пісня лісу» -
екскурсія до Руднянського лісництва.
У 8 класі (кл. кер. Роспірко О.В.) проведено
класну годину
«Повага – ниточка, що з΄єднує покоління»;
-
створення інформаційного
листа «Шануймо старість»;
-
круглий стіл «Твої права
та обов΄язки»;
-
єдиний урок патріотизму
«Моя Батьківщина – незалежна Україна»;
-
конкурс умільців «Зимові
сюжети»;
-
гру – ситуацію «Жити за
законами людського спілкування»;
-
усний журнал «За здоровий
спосіб життя»;
-
інформаційну годину
«Наркоманія»
Протягом ІІ семестру з учнями 9 класу
(кл. кер. Пантюхова Т.М.) була проведена наступна робота:
-
поїздка до Полтавського
драматичного театру ім. М.В.Гоголя на виставу «Ніч перед Різдвом»;
-
інформаційну лінійку до
Дня Соборності України «Ми майбутнє твоє, Україно»;
-
бесіду «Пам΄яті героїв
Крут»;
-
літературний вечір «Герої
Небесної Сотні»;
-
фотовиставку «Воїни –
інтернаціоналісти»;
-
вечір відпочинку для
старшокласників «Весна іде – красу несе»;
-
участь в акції «Співпраця
з волонтерами АТО»;
-
участь в акції «Посади
дерево на згадку про себе»;
-
бесіду «Чорнобиль в наших
серцях»;
-
круглий стіл «День
пам΄яті жертв політичних репр
-
конференцію «День Європи
в Україні».
Учні 11 класу (кл. кер. Долягіна Н.Д.)
брали участь в проведенні предметних тижнів, веб – фесту з української мови,
літературно – історичному вечорах «Пам΄ять героїв Крут», «Дзвони Чорнобиля».
Організували і провели свято Весни.
Надали волонтерську допомогу учасникам АТО, взяли участь в акції «Збережи
дозвілля»
Учні в районній
спартакіаді зайняли 2 місце з волейболу (хлопці); 2 місце з міні – футболу
(дівчата) , 2016 – 2017 н. р.
Участь в обласних
змаганнях з волейболу (хлопці та дівчата), 2 місце.
Проводили профорієнтаційну роботу:
відвідали дні відкритих дверей в ПНПУ ім. Короленка, інституту зв΄язку,
юридичний інститут ім. Я. Мудрого.
В НВК
працюють гуртки за інтересами, учні являються активними учасниками громадського
життя села на шкільні масові заходи до НВК приходять всі жителі с. Божківське
та сусідніх сіл. Гостям дуже подобаються
наші свята та шкільне життя. Про проведення даних заходів ми висвітлюємо в
районній газеті «Вісті» та стіннівках газет в установах БВК №16, НВК №65, КВК
№29.
Немає коментарів:
Дописати коментар